Remarketing

Pojem remarketing úzce souvisí s PPC reklamou. Je to metoda, která umožňuje lepší cílení PPC reklamy na návštěvníka webu. Cílem této metody je znovu se návštěvníkovi připomenout. Uživatelé, kteří už jednou daný web navštívili, jsou označení pomocí cookies, které jsou pak vloženy do tzv. seznamu uživatelů neboli publika. Následnou bannerovou nebo kontextovou reklamu uvidí právě jen ti uživatelé, kteří byli přidáni do publika. Jedná se o takové uživatele, kteří web navštívili, ale nic si neobjednali, nebo během nákupu opustili nákupní košík. Takovýmto návštěvníkům je vhodné se připomenout například reklamou poskytující slevu nebo nabízející příslušenství k dříve zakoupenému produktu. Publikum lze definovat různými způsoby. Buď na základě navštívených odkazů, nebo na základě počtu dní uplynulých od jejich poslední návštěvy.

Metodu remarketingu využívá jak Google AdWords (pomocí Google AdSense), tak i český Sklik.

Blog